Webchat
Middels de Webchat cliënt is het mogelijk om een chat functie op een website te plaatsen. Bezoekers van de website kunnen dan een bericht insturen. Voor iedere bezoeker die een chat start, zal een aparte chat sessie in Xelion ontstaan zodat deze chat berichten van elkaar gescheiden zijn en afgehandeld kunnen worden. Vanuit Xelion kan dan geantwoord worden op de chats die op de website weer zichtbaar worden.
Webchat koppelen met Xelion
- De website bezoeker die de chat cliënt wil gebruiken moet de mogelijkheid hebben om zijn eigen naam op te kunnen geven (indien geen naam opgegeven wordt er een unieke naam gegenereerd)
- De website bezoeker kan een tekst / vraag in een invoer regel in de chat cliënt invoeren en met een knop insturen (eventueel met meesturen van een bijlage)
- De ingevoerde tekst en de antwoorden uit Xelion worden in een apart read-only chat venster getoond
- De Webchat cliënt is middels een plug-in te installeren op de website waarbij deze op te maken is in de layout van de website
Kosten
Eenmalig
€150,-
Maandelijkse kosten
€15,-

Download whitepaper:
Wat kan de cloud aan jouw organisatie bijdragen?

