Snelle tip: bied je klanten overzicht met track & trace portaal

Hoe beter je je klanten informeert, hoe tevredener ze zijn. Imperial Chemical Logistics Benelux verzorgt alle aspecten van het logistieke proces op het gebied van opslag en transport van chemische producten. Via een door ons gebouwd portaal krijgen hun klanten direct toegang tot de status van orders.


Stel de backoffice selectief open voor klanten
Wij hebben de backoffice van Imperial Chemical Logistics Benelux selectief opengesteld voor klanten. Via een portaal zien zij wat er die dag wordt geleverd en wat de verwachte levertijd is voor overige orders. Zijn er wijzigingen in de orderstatus? Het systeem stuurt automatisch een e-mail met live-tracking-functionaliteit. Andersom wordt na levering automatisch in de back-office opgenomen op welke locatie geleverd is en wie ervoor getekend heeft.


Altijd accurate informatie over de status van orders
Klanten kunnen met dit portaal op één plaats terecht voor accurate informatie over de status van orders. Bij eventuele problemen is voor iedereen inzichtelijk welke artikelen het betreft en wat er rondom de order speelt. Afhankelijk van de inrichting van de backoffice kan Drie-O een track&trace portaal relatief eenvoudig realiseren.


Klantreactie
“De realisatie door Drie-O ging relatief snel en voorspoedig. De korte lijnen van samenwerking zorgen ervoor dat er snel een goed product ontstaat“, Léon Jacobs Algemeen Directeur van Imperial Chemical Logistics Benelux.