Wat is jouw ideale werkplek?
Herken jij deze problemen?
ICT dient voor organisaties gewoon te werken en mocht er ooit iets niet werken dat dit snel en kundig opgelost wordt. Maar in de praktijk blijkt dit niet altijd het geval want wij zien vaak dat organisaties tegen onderstaande problemen aan lopen:
- Men onaangenaam verrast wordt door onvoorziene ICT kosten,
- zich zorgen maken over de beveiliging van hun ICT netwerk,
- dat de ICT middelen hen onvoldoende ondersteunen in de bedrijfsvoering en
- dat de ondersteuning van de ICT leverancier te wensen over laat.
Gevolg hiervan is dat bedrijven te veel tijd en geld kwijt zijn aan ICT, te weinig gebruik maken van de technologische ontwikkelingen waardoor hun concurrentiepositie onder druk komt te staan.
Hoe het ook kan? Wij bieden jou de werkplek en ondersteuning die bij jou past!
Wij bieden je een werkplek die past bij jouw organisatie, welke je optimaal ondersteunt in je dagelijkse werkzaamheden, welke uitstekend beveiligd is en wanneer zich dan toch onverhoopt problemen voordoen deze snel en kundig opgelost worden.
De functionaliteit die jij wenst
Met genoemde werkplekken kun je over de functionaliteit beschikken zoals jij die wenst:
- Productiviteit, je dagelijkse werk goed uit kunnen voeren.
- Samenwerken en bereikbaarheid.
- Dagelijks inzicht in je bedrijfsvoering en geautomatiseerde bedrijfsprocessen.
- Onafhankelijk van tijd locatie kunnen werken.

Jouw voordelen
- Voor één vaste maandelijkse licentieprijs krijg je alle Xelion functionaliteit tot je beschikking.
- Integratie mogelijk met je netwerk via de Azure Active Directory (AAD) koppeling.
- Integratie met Microsoft Teams.
- In één overzicht communicatie van de verschillende afdelingen inzichtelijk.
- Via de presentielijst heb je in één opslag een overzicht van welke collega’s aanwezig zijn, wie telefonisch in gesprek zijn.
De werkplekken
Jouw werkplek naar keuze!

De 365 werkplek
Op je eigen device werken in de cloud

De hybride werkplek
Je eigen server combineren met de cloud

De virtuele werkplek
Snel schalen onafhankelijk van type device

EvyNext Web/ Midas
Cloudoplossing voor educatieve instellingen
Beheer, servicedesk en ondersteuning
Na implementatie van de Drie-O werkplek ontzorgen wij je volledig op het gebied van beheer, servicedesk en ondersteuning.
Alle onderstaande zaken neem je af tegen een vast bedrag per gebruiker per maand.
- Licentiebeheer van de licenties die je in gebruik hebt zoals: Microsoft 365, antivirussoftware en overige software.
- Gebruikersbeheer (toevoegen/verwijderen/wijzigen).
- Het installeren van nieuwe werkplekken of het opnieuw inrichten van bestaande werkplekken.
- Dagelijkse controle op het goed verlopen van de back-up procedure.
- Controle op kwetsbaarheden in jouw ICT infrastructuur.
- Gebruikersvragen m.b.t. Outlook, SharePoint, OneDrive en Teams.
- Het oplossen van vragen m.b.t. IOS, Android en Chrome OS devices in combinatie met functionaliteit uit een Drie-O werkplek.
- Vragen welke betrekking tot alle overige geleverde diensten door Drie-O.
- Oplossen van storingen binnen hardware welke via Drie-O is geleverd en waarop de fabrieksgarantie nog van toepassing is.
Download whitepaper:
Wat kan de cloud aan jouw organisatie bijdragen?

