Over Drie-O

Onze werkwijze

ICT is cruciaal voor ieder bedrijf. Met onze werkwijze garanderen wij de beste functionele en technische oplossingen voor jouw organisatie.

Wij luisteren naar jouw wensen en eisen, en denken met je mee. Zo zorgen wij dat je alleen diensten of producten afneemt die je ook echt nodig hebt. Met het oog op die doelstelling schuift onze ICT specialist al in de voorbereidingsfase aan.

Onze ICT’ers zijn allrounders die al onze producten en diensten kennen. Hun advies steunt op de praktische ervaring die ze hebben met beheer, data en ontwikkeling. Je krijgt bij ons één vast aanspreekpunt voor strategische vragen over je ICT-omgeving. 

Ons team

We staan voor je klaar!

Baas Mark1

Mark Wijgergangs

Directie

Medewerker Antoinette1

Antoinette Wijgergangs

Administratie

Medewerker Ronald P1

Ronald Pool

Servicedesk

Medewerker Ronald D1

Ronald Dominicus

Servicedesk

Medewerker Pieter

Pieter Faber

Systeembeheerder

Medewerker Tom1

Tom Pennings

Systeembeheerder

Medewerker Kevin1

Kevin van der Schoot

Systeembeheerder

Medewerker Joep

Joep Koolmees

Systeembeheerder

Medewerker Mark R

Mark Raaijmakers

Systeembeheerder

Medewerker Remco1

Remco van Sambeek

PowerBI consultant

Medewerker Jelt1

Jelt Vervoort

Servicedesk

Medewerker Joost

Joost Wijgergangs

Commercieel medewerker

Klantreacties

Om onze klanten optimaal te ontzorgen bij hun ICT vraagstukken werken wij dagelijks met oplossingen die in de markt bekend staan als één van de beste uit hun segment. Om met deze oplossingen te werken verwachten onze partners dat wij hier in ons bekwamen zowel op technisch vlak maar ook op product inhoudelijke competenties.

Dat betekent dat we naast de dagelijkse praktische ervaring met deze oplossingen wij je als klant ook uitstekend kunnen adviseren welke oplossing het beste bij je past.

Imperial Logistics

“De realisatie door Drie-O ging relatief snel en voorspoedig. De korte lijnen van samenwerking zorgen ervoor dat er snel een goed product ontstaat“

Lees meer…

Léon Jacobs 
- Algemeen Directeur

Wat doen wij?

  • Track & trace applicatie

Ondernemerslift+

“Wat een verademing om nu realtime , met 1 druk op de knop, de actuele ureninzet te weten van alle medewerkers verdeeld over alle projecten  en activiteiten. Voor ons heel belangrijk omdat de ureninzet de belangrijkste kostenpost is voor onze projecten en activiteiten. Daar wil je dus realtime inzicht in hebben. Vanwege het feit dat we met veel Zp’ers en gedetacheerde collega’s van onze partners werken was het moeilijk in het verleden om hier zicht op te houden.”
Lees meer…

Huub Dormans 
- Directeur

Wat doen wij?

  • Urenregistratie

 

Techno Motor Veghel

“De adequate en daadkrachtige service verlening van Drie-O is essentieel voor een distribiteur als Techno Motor Veghel BV.”

Herman Zijerveld 
- Directeur

Wat doen wij?

  • Het volledige systeem- en netwerkbeheer

Woonaccent Makelaars de Meierij B.V.

“In onze business is een stabiel netwerk met moderne communicatiemogelijkheden essentieel. Drie-O levert ons dit dan ook al jaren op een adequate en persoonlijke wijze. Zowel gevraagd als ongevraagd. We hebben dan ook een groot vertrouwen in de kennis en wijsheid van deze organisatie.”

Wilbert Lathouwers 
- Eigenaar & Control

Wat doen wij?

  • Website inclusief mini klanten portaal
  • Het volledige systeem- en netwerkbeheer

Ingenieursbureau Inpijn – Blokpoel

“Ons systeembeheer wordt vakkundig uitgevoerd door de medewerkers van Drie-O met een goede prijs/kwaliteitsverhouding.”

Egbert Steenberghe 
- Directeur

Wat doen wij?

  • Het volledige systeem- en netwerkbeheer
  • Website inclusief mini klanten portaal

Certificeringen

Om onze klanten optimaal te ontzorgen bij hun ICT vraagstukken werken wij dagelijks met oplossingen die in de markt bekend staan als één van de beste uit hun segment. Om met deze oplossingen te werken verwachten onze partners dat wij hier in ons bekwamen zowel op technisch vlak maar ook op product inhoudelijke competenties.

Dat betekent dat we naast de dagelijkse praktische ervaring met deze oplossingen wij je als klant ook uitstekend kunnen adviseren welke oplossing het beste bij je past.

MicrosoftSilverPartner-logo

Microsoft Silver Partner

Zowel voor het implementeren van werkplek-, server en cloudoplossingen bij onze klanten werken wij met de oplossingen van Microsoft. Daarnaast gebruiken we voor het uitvoeren van data analyse (Business Intelligence) Microsoft Power BI en helpen we onze klanten met het inrichten van SharePoint/Onedrive.  

Sophos Silver Partner

Naast back-up en anti-virus software is een firewall een onmisbare schakel in de ICT beveiliging van je organisatie. Sophos biedt firewalls met een uitstekende bescherming tegen aanvallen van buitenaf, maar kan ook het internetverkeer binnen je bedrijf monitoren.  De rapportages die Sophos biedt zijn daarnaast een uitstekend hulpmiddel om de beveiliging binnen je organisatie nog verder te finetunen. 

Kaspersky-logo

Kaspersky Partner

Drie-O is al meer dan 15 jaar partner van Kaspersky. De anti-virus software van Kaspersky  biedt een maximale beveiliging voor onze klanten. Daarnaast is het beheer en uitrollen van Kaspersky relatief eenvoudig. 

altaro-logo

Altaro

Back-up is één van de belangrijkste ICT beveiligingsmaatregel die je als bedrijf dient te nemen. Wij richten Altaro in voor onze klanten en onze Drie-O Back-up online oplossing is gebaseerd op de technologie van Altaro. 

Xelion-logo

Xelion

Xelion is toonaangevende, Nederlandse, cloud telefonie oplossing. Om deze telefonie oplossing te mogen inrichten zijn een aantal van onze medewerkers gecertificeerd als Xelion engineer.  Daarnaast hebben wij een aantal integraties gemaakt met Xelion.

Tarieven

Hierbij een overzicht van de tarieven van Drie-O voor het jaar 2022 welke gewijzigd zijn t.o.v. 2021.

Tarieven diensten

Tarief systeembeheerder€ 82,50 / uur
Tarief ontwikkelaar€ 90,00 / uur
Tarief Microsoft 365 Consultant€ 90,00 / uur

 

Systeembeheertarief voordeelbundel MKB Extra€78,50 / uur
Systeembeheertarief voordeelbundel MKB Plus€77,00 / uur

Overige gewijzigde tarieven

– Webhosting standaard Wordpress site € 110 per jaar.
– T.o.v. 2021 zijn de internetverbindingen gemiddeld met 3 tot 3,5% in prijs verhoogd.

Wat zijn de redenen voor de aanpassingen van onze tarieven?

– Verschillende leveranciers van Drie-O hebben per 1 januari 2022 prijsverhogingen van hun diensten doorgevoerd variërend van 3% tot 25%. Wij dienen deze prijsverhogingen door te berekenen in onze tarieven.
– Gestegen werkgeverslasten.

Aankondiging abonnement- en tariefswijzigingen Microsoft 365

Microsoft heeft aangekondigd de abonnementen en tarieven voor haar 365 abonnementen begin volgend jaar (waarschijnlijk per 1 maart 2022) aan te passen. Op dit moment is nog niet geheel duidelijk hoe deze eruit gaan zien.  Wij zullen je daarover begin 2022 informeren wanneer hierover meer duidelijk is.