Exclaimer
Exclaimer
5 juli 2020

Leestijd: < 1 minuut

Geen gedoe meer met je e-mailhandtekening!

Wij zien onze klanten vaak worstelen met de handtekening onder hun (Office 365) e-mail. De e-mailhandtekening op de werkplek op kantoor in Outlook is het probleem niet. Daar staat een professionele zakelijke handtekening onder.

Maar wanneer men vanaf andere apparaten gaat mailen wil men daar dezelfde professionele handtekening onder hebben staan. En dat is vaak de uitdaging. Want hoe zet je dezelfde e-mailhandtekening onder je e-mail als je mailt vanuit je mobiele telefoon, thuiswerkplek of webmail?

Als onze klanten met deze vraag komen adviseren wij hiervoor de software van Exclaimer. Met deze software komt er onder iedere e-mail die je stuurt dezelfde professionele e-mailhandtekening te staan.

Een aantal voordelen van de Exclaimer software op een rij:

  • Aan mail van gebruikers wordt een professionele e-mailhandtekening toegevoegd wanneer ze vanaf welk apparaat dan ook een bericht verzenden, inclusief smartphones, tablets en Macs.
  • Eenvoudig beheer via een webbrowser.
  • Via een editor eenvoudig is het eenvoudig de handtekening te bewerken.
  • Variabele gegevens zoals functies, mobiele telefoonnummers worden automatisch toegevoegd vanuit de Office 365 gebruikers directory.
  • Eenvoudig toevoegen van klikbare promotiebanners.

Bekijk ook andere berichten

14 juni 2022

ICT Beveiliging duur? Het is maar hoe je het bekijkt! 

Cyberaanvallen zijn één van de grootste bedrijfsrisico's voor organisaties. Bekende recente voorbeelden van cyberaanvallen zijn die op de bedrijven VDL en Hoppenbrouwers. Onlangs werd door de Autoriteit Persoonsgegeve...

1 augustus 2023

Grip op je ICT beveiliging met CIS Controls

Helaas zijn MKB-bedrijven vaak een aantrekkelijk doelwit voor cybercriminelen vanwege hun beperkte middelen en mogelijkheden om zich te beschermen tegen dreigingen. Dit blijkt uit verschillende onderzoeken o.a. van AB...

7 december 2023

Zo krijg je meer inzicht in je offertetrajecten met Power BI

Weet jij hoeveel procent van de uitgestuurde offertes je uiteindelijk binnenhaalt? Aan welk soort klanten je beter of meer verkoopt? Of waarom veel leads juist afhaken? Meer inzicht in je offertetrajecten kan enorm he...